Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mf
mfeller - 01-08-2019 08:14:37
Geldzaken & Recht

zorgtoeslag.nl

Ik heb ook niet goed gekeken en heb zorgtoeslag aangevraagd op zorgtoeslag.nl
daarna kreeg ik 2 telefoontjes met de identieke tekst "ik kan u niet verstaan, ik ga de verbinding verbreken, excuses voor het ongemak".
vervolgens kreeg ik een mail met "omdat wij nog enkele korte vragen hebben voordat wij deze kunnen verwerken, hebben wij u geprobeerd te bereiken. wij proberen u spoedig weer te bereiken. mocht u eerder in de gelegenheid zijn om ons hierover terug te bellen: dit kan tijdens kantooruren op het nummer 0186-745 333.  "

omdat ik die telefoontjes vreemd vond heb ik niet meer gereageerd. nu wordt er toch geld afgeschreven.
als mij een mail wordt gestuurd dat de aanvraag niet verwerkt kan worden, en er is daarna geen contact meer met mij, betekent dit toch dat er geen aanvraag gedaan kan zijn? en dat er dus ten onrechte geld is afgeschreven?