Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ABruns
ABruns - 18-08-2019 10:27:35
Geldzaken & Recht

Postnl rembours stort te weinig

Pakket gestuurd onder rembours voor een bedrag van 98,35 euro. pakket goed aangekomen maar geen betaling ontvangen. gebeld en na een maand eidelijk geld van postnl op de rekening. 97,37 euro. dus 0,98 euro te weinig. ik bel op, vraag waarom dit zo is, antwoord is "stuur een brief naar postnl en vraag het verschil terug.ik zeg dus dat is niet de vraag en ik ga niet een briefwisseling starten om 98 cent terug te krijgen, de kosten daarvan zijn hoger dan de teruggave. en daar verdient postnl dus weer aan. al met al grote ergernis over deze pure diefstal. als ze dit altijd doen is dat een leuk verdienmodel, terwijl je al 18,35 euro betaald om een pakket te versturen onder rembours. mag dit allemaal zomaar ??? [edit - afbeelding verwijderd, redactie]