Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ricardo
Ricardo - 28-08-2019 09:33:30
Winkels & Webshops

Bambino kinderkleding

Ik heb vorige week woensdag op internet een paar slippers besteld voor mijn zoontje. op de site van bambino kinderkleding. 
na betaling kreeg ik gelijk een bevestigings mail over de betaling en dat ze de bestelling gingen verwerken. echter na een week heb ik nog steeds geen mail gekregen dat het pakketje is verstuurd. ik ben via facebook aan een telefoon nummer gekomen. dat nummer heb ik gebeld maar kreeg geen gehoor. mijn vraag is wat ik het beste kan doen hier aan? moet ik afwachten
of iets anders? mvg ricardo