Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
mamotjuh - 30-08-2019 16:17:08
Winkels & Webshops

Verkeerde foto op fototaart Hema

Ik heb op 9 augustus een foto taart bij hema.nl besteld.
je kan dan zelf een foto uploaden en een tekst neerzetten.
het was voor mijn dochter haar 1e verjaardag., ik had een leuke afbeelding gekozen, van billy en rambam. 2 beertjes van babytv. ik had er als tekst bijgezet; hoera r.... 1 jaar!
je krijgt een laatste scherm te zien met de vraag of je tevreden bent over je bestelling. dit was ik, dus ik heb hem besteld.

17 augustus ging ik de taart halen en stond ik om 11 uur in de winkel van hema in rozenburg. 

wat er gebeurde, ik kreeg de taart die ik 4 maanden eerder besteld heb voor mij op de balie.
een taart met de kleine zeemeermin met de tekst; hoera r.... 3 jaar!
het was geen grap. 
de vrouw achter de balie probeerde de bakker te bellen. die was al niet meer bereikbaar. klantenservice zei er niks over. het was mijn eigen schuld.
de medewerker vertelde me doodleuk dat ik hem wel vol kon spuiten met slagroom zodat je de tekst niet zag.

klantenservice zelf gebeld toen ik met spoed onderweg was naar een bakker in rotterdam om een nieuwe fotoprint te drukken om het probleem op te lossen. klantenservice zou me met 30 a 45 minuten terug bellen. nu 2 weken later, nog steeds niks van deze jongen gehoord.

ik heb een klacht op facebook geschreven. hierop kreeg ik bericht dat het opgelost zou worden. maar nu 2 weken later via de klantenservice van messenger nog steeds geen antwoord.

ik ben vandaag gaan bellen. er word doodleuk verteld dat dit mijn eigen schuld is. zij zeggen dat ik het verkeerde bestand heb geüpload en dus de verkeerde besteld heb.

de foto taart kan je via hun website aanpassen, tekst erbij enz. ik heb dit niet in mijn telefoon staan. zij zeggen van wel, terwijl het via hun programma is!

stel, ik zou de verkeerde afbeelding geselecteerd hebben, dan zou de tekst niet overeenkomen, gezien ik 100% zeker weet dat ik een billy en bambam taart besteld heb, hierbij de tekst heb geschreven voor mijn dochter haar 1e verjaardag.
ik heb/had zelfs niet meer de afbeelding van de kleine zeemeermin in mijn telefoon staan. hoe kan het dan volgens hema dat het aan mijn telefoon ligt?
dit is toch de schuld van hun programma om de taart te bewerken???

met de hema kom ik er niet uit, ze blijven bij hun standpunt.
het is hun woord tegen de mijne, hoe nu verder? ik wil een compensatie én 10 euro voor die nieuwe afdruk terug krijgen