Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Luckessen
Luckessen - 17-09-2019 15:48:25
Winkels & Webshops

Drogisterij.net

Hallo allemaal,

ik heb op 29-08-2019 een order gedaan op drogisterij.net en heb hier 6x de dove deoderant gekocht voor €24,54 en nog wat andere spullen.

ze hebben me een pakketje gestuurd en hier hadden ze erbij vermeld dat de dove deoderant niet meer op voorraad was, op de website stond wel vermeld dat deze nog op voorraad was.

nu proberen ze mij het volledige bedrag in rekening te brengen terwijl ik de dove deoderant niet heb ontvangen.

ik heb ook al geprobeerd contact op te nemen via de telefoon en via het internet, zodra ik via de telefoon bel krijg ik een voicemail te horen waarbij ze zeggen: "welkom bij drogisterij.net, mocht u niemand aan de lijn krijgen stuur dan een mail naar "..."". als ik contact probeer op te nemen via het internet reageren ze niet.

wat zijn stappen die ik kan ondernemen?

met vriendelijke groet,

luc kessen