Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jessicav076 - 23-09-2019 19:10:24
Geldzaken & Recht

T-mobile thuis

Beste kassa 

sinds 9 sept zijn wij overgestapt naar t-mobile thuis. wij hebben 1 dag beeld gehad en vanaf daarna alleen maar storting. wij kunnen al 12 dagen geen tv kijken. tmobile zegt hier niks aan te kunnen doen leggen de fout bij kpn. naar vele telefoontjes om te proberen het abonnement op te zeggen omdat wij niet te vreden zijn over het product en wij niet geleverd krijgen waarvoor wij dus wel moeten betalen worden we steeds afgescheept met een nee dit kan niet. wat kunnen wij hier aan doen?