Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Markant 35 - 24-09-2019 12:10:46
Vakantie & Reizen

Inname tickets voor terugreis

Bij een bezoek van familie in engeland via de trein thalys en eurostar naar londen werd door onze fout op de terugreis een verkeerde datum ingevuld. dus moesten wij nieuwe tickets kopen in londen maar dat kon pas nadat wij de andere tickets werden ingenomen. deze waren al betaald zowel als voor eurostar als voor de thalys, anders konden wij geen nieuwe kopen.we waren zelf wel in staat om de tickets door te verkopen via internet maar mag deze handelswijze door eurostar worden gevoerd. het voelt niet goed aan, het was natuurlijk onze fout maar toch wordt je op deze manier benadeeld in de doorverkoop van de tickets