Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ad
adeb65 - 25-09-2019 18:29:51
Huishouden & Energie

Kosten betalen bij vermoeden defecte gasmeter

Onze gasmeter maakt sinds een poosje behoorlijke herrie soms, en als je tegen het raampje tikt, blijft de meter even hangen, dus wij vermoeden dan de meter defect is(vorig jaar bleek mijn energie meter achteruit gelopen te hebben , dus kan zo maar dat nu de gasmeter aan de beurt is,grapje heeft me veel geld gekost)ik heb per whatsapp ctc gezocht met stedin,maar die willen dat ik 100 euro betaal voor een monteur, mocht de meter dan idd na ijking defect zijn , hoef ik die 100 euro niet te betalen,ik heb een filmpje van het gebeuren mee gestuurd en ze gaven toe dat er wel wat geluid was , maar aanbod bleef staan.de meter is toch hun product en zij zijn toch verantwoordelijk voor het deuglijk werken? ik kan zelf niet controleren of de meter correct werkt of niet ,ik constateer slechts dat hij ineens veel herrie maakt en dat metertje te beinvloeden is op dat moment, waarom zou ik dan moeten betalen ? ik ben het er zo niet mee eens dat dit zomaar kan