Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Va
Vasthy - 27-09-2019 15:24:11
Geldzaken & Recht

Ingbank

Sinds kort kunnen wij niet meer telefonisch geldovermaken van spaarrekening naar betaalrekening.alleen via overschrijvingskaart. dus wanneer ik nu geld nodig heb kan ik daar niet overbeschikken.  wij doen niet aan internet bankieren omdat mijn man een grote digibeet is.wij doen  onze bankzaken nog "gewoon " op  papier wat is nog steeds heel goed bevalt. wij ervaren bij de ing dat we steeds weer pepest worden met nieuwe regeltjes om het ons zo lastig mogelijk te  maken.  zijn er  meer  mensen die hier last van hebben?