Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ta
taatje - 02-10-2019 13:40:12
Vrije tijd & Tuin

Cirque du soleil kaartjes via Ticketmaster

In maart jl heb ik via de site van cirque du soleil twee kaartje besteld a € 90,-. via een link kon dit bij ticketmaster. na betaling kreeg ik de bevestiging dat ik in oktober de kaartjes zou ontvangen als hun tour in den haag zou starten. de kaartjes zouden onder een andere naam dan de mijne en met een ander (lager) bedrag dan waar ik de kaartjes voor had gekocht via de mail toegestuurd worden maar mijn kaartjes zouden gegarandeerd de zitplaats geven waar ik voor geboekt had.
mijn verbazing was groot toen ik deze week de kaartjes via de mail ontving, niet omdat ik een andere naam dan de mijne op de kaartjes zag staan maar omdat het bedrag enorm verschilde van de € 90,- die ik ervoor betaald had, nl € 54,- een winst voor ticketbar van maar liefst 66%.
ik heb direct contact met ticketmaster gezocht en u raadt het al: de bepalingen geven aan dat het mag en "dat het allemaal te maken heeft met vraag en aanbod. hoe meer mensen naar cirque du soleil willen, hoe groter hun winstmarge". op tijd je kaartjes bestellen zoals ik een half jaar van te voren, heeft dus geen enkele zin.
ik vraag me af of dit zo maar kan, of er iets tegen deze praktijken te doen is en of er nog meer mensen zo'n teleurstelling hebben meegemaakt.
anders wil ik op zijn minst iedereen waarschuwen nooit met ticketmaster in zee te gaan!!