Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
devcom - 02-10-2019 14:55:56
Elektronica & TV

Klopt dit wal wat Samsung doet?

Hallo daar
ik heb een probleem met samsung.
ik heb in september 2017 een soundbar gekocht van samsung van 699 euro.(het betrof een overjarig model maar wel nieuw in de doos)
deze ging stuk in mei 2019.(dus binnen 2 jaar) en ik heb de bon nog
ik heb contact gezocht met samsung en de soundbar opgestuurd.
na een week kreeg ik een mail waarin stond dat hij niet meer gerepareerd kon worden omdat er geen onderdelen meer voor waren.
via samsung kreeg ik te horen dat ik mijn geld terug zou krijgen ivm de garantie.
2 maanden later en verschillende telefoontjes kreeg ik een mail dat ik toch geen geld terug kreeg omdat de soundbar in 2014 was gemaakt en volgens samsung gaat dan ook de garantie in en ik daarom geen geld terug zou krijgen.
wel hebben ze mij een 100 euro belooft uit coulance (dit was begin augustus)
tot op heden heb ik niets ontvangen van samsung en hoor ik er ook niets meer van ze
nu is mijn vraag of het wel klopt wat ze doen en gaat de garantie echt al in op het moment dat een apparaat gemaakt word of als je het apparaat koopt
ik hoop dat iemand mij dit kan uitleggen