Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

la
lacocinamonta - 15-10-2019 05:05:35
Vrije tijd & Tuin

Defect robotmaaier

In maart 2019 had ik een robotmaaier aangeschaft bij outspot. voor 599.00 euro met 2 jaar garantie. ik heb deze naar behoren geinstalleerd. maaihoogte goed ingesteld. 25mm was te laag dus op 30mm gezet en dat was goed. elke keer als ik hem liet lopen was ik over het algemeen wel in de buurt want hij ging weleens op de loop. begin augustus zag ik hem wel rijden alleen hij maaide niet. het probleem voor gelegd aan outspot en deze zouden hem na laten kijken bij de fabriek. in september nog geen bericht gekregen. uiteindelijk na veel gezeur en mail verkeer kreeg ik in oktober bericht dat de reparatie buiten de garantie viel en dat ze hem hadden gemaakt. of ik even 167.00 euro wilde betalen dan zouden hun hem terug sturen. ik heb mijn verbazing hierover uitgesproken dat hun zonder mijn toestemming dit hebben gemaakt. als het bedrag niet zou worden betaalt dan zou ik hem niet weer terug krijgen. ik heb hun gevraagd hem dan weer in de oude staat weer terug te sturen maar krijg hier geen reactie op. mijn vraag is dan ook wat kan ik hier aan doen?
groet lammert