Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Simyo geen factuur gestuurd
Beste mensen
ik heb een vraag hoe kan ik dit oplossen
ik heb een abboment bij simyo nooit problemen mee gehad
werkte me abboment niet meer omdat er een factuur volgens hun open staat
nou is het probleem dat ik nooit de factuur heb ontvangen van ze en op de app van ze staat dat hij nog moet verschijnen
nou is er wel extra kosten bij gekomen die ik opeens moet betalen omdat ik zo gezegt niet betaald heb
ik heb ze hier over aangesproken en hun zeggen gewoon hier kunnen wij niks aan doen
maar de app van simyo is toch hun vrantwoordlijkheid dat hij gewoon werk zo als het moet
ook heb ik ze een screenshot gestuurd van de app maar ze blijven zeggen dat hun hier niks aan kunnen veranderen en dat ik dus de
40 euro extra gewoon moet betalen dus met anderen woorden hun maken fouten en dan moet ik er voor boeten
ik ben daarom dus niet van plan de 40 euro te betalen maar wat kan ik het besten doen om te zorgen dat hun mijn ook niks kunnen maken en niet deurwaarders en zo op me af kunnen sturen
wie hebt dit mee gemaakt of hebben gewoon tips om dit aantepakken
alvast bedankt
mvg bjorn