Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

li

bankstel Seats en sofas

Hallo kassa, 
mijn vriend en ik hebben in maart 2019 een bank bij seats en sofas besteld. 14 week later was die er dan eindelijk. mijn vriend heeft de bank opgehaald toen ik aan het werk was.  als verrassing voor mijn verjaardag . eenmaal thuis zagen we dat  er van alles mis was met de bank. de stof was niet egaal, plooien in de stof. scheef in elkaar gezet. en de rug leuningen zouden naar achter moeten kunnen en blijven zitten maar die gingen gelijk weer omhoog. nu konden wij de bank terug sturen. dus dat hebben we ook gedaan. het gaat om een xxl bank en zijn 3 of 4 x heen en weer gereden om te halen en om hem weer terug te bregen. nu zijn wijn vanavond 15/10/2019 weer  naar seats en sofas gegaan de bank was gemaakt zeiden ze. dat vertelde ze ons vrijdag al maar er werd ons verzocht een afspraak te maken omdat hun magager er graag bij aanwezig wou zijn. dus een afspraak gemaakt om  vadnaag. eenmaal daaar kwamen wij er snel achter dat er alleen kleine veranderingen waren aangebracht in de stof. de plooien nog het zelfde waren het nog scheef in elkaar zat en sommige plekken in de stof er nog steeds zaten alleen iets lichter waren.  die manager liep zelfs even lachtend weg.. ja serieus hij lachte ong gewoon uit en probeerde ons af te kopen met 25 euro voor het lenen van een kar zodat we de bank weer mee konden nemnen. toen hij door had dat hij de bank echt niet wouden mee nemen. probeerde hij nog meer op ons in te praten en te zeggen dat we eigenlijk geen poot hadden om op te staan wat zijn reden voro bijjna alles was dat hoort bij de stof.. daar waren wij het niet mee eens dus hebben besloten een seconde opinion aan te vragen. maar zo iets hebben wij allebij nog nooit gedaan. en hebben geen idee hoe we dat het beste kunnen aanpakken hebben jullie goeie tips of kunnen jullie ons hier bij helpen?  wij hebben het besteld bij eht filaan in assen en voelen ons evht heel erg voor de gek gehouden. help ons plies !! 
vriendelijke groeten 
 linda en nicky  verdrietige domme kopers ...