Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Wi
Willemvk - 16-10-2019 15:08:55
Elektronica & TV

Videoland - storing

hallo,


om de haverklap is videoland onbereikbaar wegens een storing. al vaak gebeld, meestal zijn ze niet te bereiken omdat het te druk is. als je er dan een keer, eindelijk, doorheen komt, kan niemand je ooit verder helpen. het blijft techniek, bla bla. ongekend hoe arrogant deze dienst zich opstelt. nooit een compensatie, nooit uit zichzelf nieuws dat er een storing is, nooit een meerdere kunnen spreken, helemaal niks. maandelijks wordt er een serieus bedrag betaald door zo'n 600.000 gebruikers. 

ik zou graag zien dat deze arrogante organisatie eens aan wordt gepakt. veel te vaak is er een storing en ze blijven zich maar arrogant opstellen.
kan ik/kunnen we/iemand hier iets mee? het is meer een principe kwestie dan die paar euro per maand. ben benieuwd hoe de rest hier er over denkt.