Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Je
Jeanne11 - 19-10-2019 19:49:04
Computers & Telefonie

Computer HP

Op 4 oktober 2016 heb ik een laptopvan € 1200,- gekocht. binnen 3 jaar en wel op 30 september 2019 is het moederbord kapot. kosten € 500,- . inmiddels heb ik een nieuwe laptop aangeschaft. ik heb meerdere malen contact gehad met hp en kreeg telkens als antwoord: dit valt niet meer onder de garantie. ik mag toch wel verwachten van zo,n dure laptop dat hier op zijn minst een vergoeding tegenover staat. weet iemand raad hoe ik dit probleem met hp eventueel kan oplossen?