Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

GerritJanPrivé
GerritJanPrivé - 28-10-2019 14:28:53
Winkels & Webshops

Klacht: Waardeloze service Samsung.com

Ik ben benieuwd wat ik zou kunnen doen als mijn klacht na vrijdag nog niet is opgelost, want ik heb er nog heel weinig vertrouwen in aangezien ik overal slechte reviews lees over samsung. hieronder het hele verhaal:

ik heb samsung care voor mijn s9+, dat betekent dat die verzekerd is voor valschade enzovoort, maar toen hij daadwerkelijk kapot ging heb ik hem opgestuurd via de samsung site, tot mijn verbazing kreeg ik een rekening van het hele bedrag, ongeveer €350,- (terwijl ik verzekerd ben?), destijds wel direct betaald want ik wou mijn telefoon, aangezien ik de week er na op vakantie ging.

tijdens de vakantie dit proberen op te lossen, eerst via de samsung messenger, die stuurde mij door naar een telefoonnummer. na de vakantie dus gebeld en na ongeveer een uur bellen en daarna nog teruggebeld te worden, dacht ik dat het probleem opgelost was en dat ik mijn geld zou krijgen, zoals beloofd. niets bleek minder waar. dit was ongeveer rond eind augustus.


een maand later, geen geld nog op mijn rekening, gebeld, zouden ze naar kijken en mij later terug bellen (nooit gebeurd..)

een week later weer gebeld en er werd mij verteld dat ze er weer naar zou kijken en dat ik de maandag er na werd teruggebeld.


ik bel dinsdag weer, wordt mij dan dood leuk verteld dat ik een week moet wachten, ondanks de belofte...


naja, dan maar vrijdag weer bellen. nu gingen ze er wel mee aan de slag, weer heel veel tijd kwijt en het werd nu opgelost.


hierna, 3 weken lang om de week ongeveer gebeld dat ze er nog mee bezig waren.

nu is het 28 oktober, 3 oktober voor het laatst gebeld door samsung dus maar weer de telefoon gepakt. 30 minuten aan de telefoon gehouden, om vervolgens te horen dat ik morgen wel weer gecontacteerd zou worden, want de collega die mij sinds 3 oktober niet meer heeft gebeld was er niet.

 alvast bedankt voor de hulp.