Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ke
kejola - 05-11-2019 20:10:44
Computers & Telefonie

Laptop niet te repareren. Recht op gelijkwaardig produkt?

Binnen een jaar na aanschaf ontstond een grote barst in de behuizing van het laptopscherm. volgens hp te wijten door een val wat absoluut niet het geval was. reparatie was mogelijk voor 500 euro! schoorvoetend akkoord gegaan maar nu na 4 reparatiepogingen door hp en twee nieuwe beeldschermen is het nog steeds niet goed gerepareerd. er blijven kieren in de constructie zitten doordat of de behuizing te krap is of het beeldscherm te groot.mijn conclusie is dat dit ook de oorzaak was van de eerste barst.uiteindelijk is dit bij de klachtenafdeling terecht gekomen nadat de technische dienst geconstateerd heeft dat dit niet te repareren valt. nu willen ze een kopie van de aankoopnota maar die is sterk gereduceerd omdat ik dit als student via de hogeschool in een speciale regeling kon kopen. de aanschafprijs was 1200 euro terwijl de marktwaarde ca 2000 euro is. een laptop van 1200 euro zal niet de technische specificaties hebben die ik nodig heb voor mijn studie. moet ik dit zomaar accepteren of moeten ze mij een technisch gelijkwaardige laptop leveren?
let wel. ze willen mij niet het geldbedrag geven maar een vervangende laptop.