Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Br
Brenda06 - 08-11-2019 00:34:24
Elektronica & TV

Telfort

Ik heb geen tv, internet en telefoon meer. eind oktober kreeg ik uit het niets een box van ziggo ik heb deze terug gestuurd. ik heb hier over gemaild, gebeld en via messenger gesproken met ziggo. zij zouden het regelen dat het in orde zou komen. vandaag 7nov kreeg ik een mail van telfort, dat mijn abonnement is opgezegd zonder aankondiging. ziggo heeft het toch niet afgezegd bij telfort en telfort heeft mijn abonnement opgezegd. nu houdt telfort volgend jaar op te bestaan en ben ik een nieuwe klant geworden en moet ik dus tegen een hoger bedrag over stappen naar kpn en de deal die ik had een jaar voor 35 euro per maand ging niet meer door.
ik ben 2.5 uur bezig met bellen en gezeik met ziggo en telfort en niemand kan en wil mij tegemoed komen, waar is de service. ik moet nu meer gaan betalen omdat zij dus een abonnement automatisch hebben afgesloten. en ondanks dat ik toen daar telefonisch, per mail en messenger contact over heb gehad en toegezegd heb gekregen dat het in orde was als ik de box terug zou sturen. hebben ze het wel doorgezet. nu krijg ik een nieuwe ontvanger etc van kpn voor een hoger bedrag namelijk de eerste 4 mnd 33 euro daarna 44 euro. terwij is toegezegd ter gemoedkoming dat dit 6 maanden zou zijn. gaat dus weer wat mis. en heb pas per zondag 10 nov weer internet en tv. dit alles vind ik erg vervelend. dit kost mij veel tijd, energie en het is niet goed voor mijn humeur en portemonnee. want wie gaat dat verschil nu betalen. 
de dame van telfort was ook erg lacherig waar ik wat over heb gezegd en erg ongepast vond. wat alleen maar meer frustratie bij mij opriep. 47 minuten aan de telefoon gehangen, kosten gemaakt en niemand komt mij tegemoet.