Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

In
Ineke Holleboom - 11-11-2019 18:26:45
Winkels & Webshops

Hoe verder met Montèl?

In juli van dit jaar bestelden we een montelexplus bank bij montèl in eindhoven.
op 10 september is de bank geleverd. 's avonds bleek dat de bank niet het zitcomfort gaf, dat we in de winkel hadden ervaren.
we ontdekten dat de zitdiepte niet overeenkwam met hetgeen we besteld hadden. bij het opmeten bleek de bank een zitdiepte te hebben van 97 cm, terwijl wij een diepte van 100 cm op onze order hebben staan.
ook de service-monteur kwam tot een totale zitdiepte van 97. hij begon echter ook over andere maten: een zitdiepte (kussenmaat) van 55 cm. ( ondiep) en een diepe zit van 58 cm.
op onze verkooporder is echter slechts sprake van 1 maat, namelijk "de diepe zit- 100 cm." dat is waar we voor getekend hebben. en die bank verwachten we dan ook in onze huiskamer! logisch toch!
maar nee, de service-afdeling van montèl gaf onlangs te kennen niets meer voor ons te kunnen doen.ze beroepen zich op het feit dat ze geleverd hebben wat er georderd is! en dat is gewoon niet waar!
hoe gaan we nu verder? zijn er mensen die in een vergelijkbare situatie met montèl terecht zijn gekomen?