Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

da
damian - 19-11-2019 16:24:17
Geldzaken & Recht

Onterechte incasso

Ik krijg incasso's toegestuurd van classic incasso in opdracht van bax over een zogenaamde koptelefoon die hun perongeluk hebben gestuurd naar mij. deze koptelefoon is nooit aangekomen en als ik vraag om bewijs krijg ik alleen  het factuur te zien. buiten dit had ik een andere headset gekocht via bax die tot 3 keer toe kapot binnen kwam en elke keer moest ik hem retouneren wat meer dan 6-7 weken duurde. uiteindelijk heb ik bij de 3e keer de handoek in de ring gegooid en geprobeerd via de fabrikant om een oplossing te zoeken maar helaas... inmiddels 3 kapotte headsets en 7 weken veder krijg je ineens een incasso aan je broek voor een headset die ik niet heb besteld... staat het incasso bureau in zijn recht met alleen een factuur? ik heb dus even veder gegoogled over het incasso bureau en het blijkt dat meerdere mensen worden lastig gevallen met het zelfde verhaal bij verschillende opdrachtgevers. nu wil ik hier dus een zaak van maken maar vraag ik mij af of het de moeite waard is. kan ik hier uberhauth iets uit winnen qua compensatie voor het tijd verlies?