Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sa
Sa/dA - 04-12-2019 11:14:04
Elektronica & TV

Dyson leverd niet mijn product en geld kwijt, wat kan ik hieraan doen?

Ik heb maandag 25 november 2019 een dyson v11 absolute pro gekocht met korting, en heb hiervan een bevestiging gekregen op 27 november dat deze verzonden is met het correcte adres van levering.
nou blijkt het niet aan te komen door een fout in hun systeem betreft toevoegingen en nu weigerd dyson het product alsnog op te sturen terwijl ik een bevestiging van levering heb en het volledige bedrag heb voldaan.
ik heb dagelijks contact met de klantenservice van dyson en krijg als antwoord dat ze hier niets aan kunnen doen.
ik heb nu geen product maar heb wel betaalt, dus het geld ook niet.
in mijn ogen blijft dyson in gebrekken door het niet te leveren van het aangekochte product waar ik voor heb betaalt en de bevestiging van levering van heb.
ik had nooit verwacht dat een bedrijf als dyson zijn klanten aan het oplichten is, wat kan ik hieraan doen?