Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

canerT
canerT - 17-12-2019 17:18:52
Computers & Telefonie

Apple problemen zonder oplossing

De klacht
ik heb een apple iphone xs gekocht voor €1300 bij het lanceren van de product. deze telefoon had circa na een jaar problemen en is vervangen..

helaas niet op de manier hoe het moet, meerdere dingen zelf moeten uitvoeren en 1 dag vrijnemen voor het ophalen en 1 dag vrijnemen voor het in ontvangst nemen (2 dagen ). de vervanging is na 3 keer heen en weer sturen gebeurd. dus dat is in totaal 6 dagen 3 dagen voor opsturen 3 dagen voor ontvangst. ( 6 dagen vrij )

nieuw toestel ontvangen remanufactured en volgens alle senior advisors is dit een splinternieuw toestel ( not! ) batterij na een week op 99% na 2 weken op 98% na 3/4 weken circa op 97% dit gaat wel heel erg snel voor een splinternieuw toestel. deze toestel is na enkele keren inleveren ook vervangen. helaas ging het bij het aanmelden van de reparatie fout! 2 dagen op ophaalservice gewacht voor niks??? daarna weer gebeld en is die uit eindelijk opgehaald. ( 4 dagen )

nu heb ik nog geen 3 weken geleden een nieuw toestel van ze en ervaar ik exact hetzelfde probleem na 2 weken slijtage van 2%.

ze zeggen mij dat een batterij na 500 cyclussen op 80% moet staan ik heb circa 14 tot max 21 keer geupload en heb uitgerekend dat als ik dat x10 doe ik niet aan de 500 cyclussen kom, ik probeer dit uit te leggen en er werd mij gewoon beschuldigd van dat de iphone wel gewoon goed is en dat er niks mis is... heb de telefoon niet eens opgestuurd en is remanufactured. ( apple store den haag andre gooit telefoon gewoon in mijn gezicht uit nadat ik doorverbonden ben via apple care ... ).

in totaal 10+ dagen kwijt iphone circa elke keer een week kwijt is 10 weken.

senior advisor h, had me voorgesteld met de apple store te regelen, heeft ze contact opgenomen en mij doorverbonden. hierop werd de telefoon dicht gegooid in mijn gezicht, waarna ik word geadviseerd dit met de manager op te pakken van de apple store.

ik moet van de senior advisor van apple naar de apple retail store om een nieuwe te regelen waar ik als consument recht op heb. dit moet ik bespreken met de manager, deze is helaas niet of zeer moeilijk te bereiken.
( zaterdag voor niks langsgegaan) ( 1 dag )

gisteren 16-12-2019 mijn telefoon aan de lader gezet, deze is in de nacht spontaan gecrasht maar is wel verder gegaan met opladen.
vanmorgen helaas door deze probleem te laat gekomen op mijn werk wat erg jammer is!.. 

na het bellen en vermelden naar apple kreeg ik de antwoord ja dit is normaal het kan gebeuren.

wat is weisheid?