Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sy
Sylban12 - 28-12-2019 14:55:57
Geldzaken & Recht

Online provider laathet de klant zelf uitzoeken

wij hebben begin december een digitenne besteld voor onze tweede tv. wij hebben daar een scartkabel naar hdmi voor nodig, die je kon krijgen als je de klantenservice belde., zoals vermeld in de bijgeleverde folder. tot onze verbazing leveren ze deze niet meer en vertelden ons dat we die voor 5 euro bij de action konden kopen. maar in ons hele dorp is deze niet (meer) te koop.
wederom gebeld, gezegd dat ze eenmalig het maandbedrag gingen stopzetten en een link om een scartkabel te kunnen bestellen aan ons doorgestuurd. tot onze verbazing was er al een percentage van het te betalen bedrag in rekening gebracht.
we hebben er op 19 december 1 besteld, maar is nog steeds niet geleverd, sterker nog, er schijnt bij dat bedrijf bijna nooit iets geleverd te worden.
op 28 december online nog maar eens gebeld en gezegd dat zij er voor moeten gaan zorgen dat er een kabel richting ons komt, dat wij vanaf de besteldatum dus geen gebruik kunnen maken van een door hen geleverd product,
online geeft niet meer thuis, we moeten de bestelling gewoon afwachten, geven geen compensatie meer, want we zijn met de eenmalige tegemoetkoming akkoord gegaan, dus we moeten het verder maar uitzoeken. sterker nog, deze meneer aan de telefoon vindt dat het nu onze verantwoording is, omdat we elders iets besteld hebben. hij vroeg ook nog of dit echt wel een online product was, waarover ik belde, schandalig.
het probleem wordt bij de klant neergelegd, terwijl er in de bijgeleverde folder staat dat ze een scartkabel kunnen leveren.
gewoon schandalig hoe ze dit brengen. zij moeten een volledig product kunnen leveren of vermelden dat deze scartkabels niet meer te leveren zijn, dan hadden we ook geen extra digitenne besteld.
zij hebben hun probleem nu ons probleem gemaakt, met zoek het maar uit.