Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Kl
Klaasjuh85 - 29-12-2019 00:31:21
Geldzaken & Recht

Hoe? Wie kan me helpen, dringende vraag.!

Hallo, ik ben 9 november begonnen met een hypnose sessie voor het plaatsen van een virtuele maagband, ik heb een overeenkomst getekend voor 4 sessies. deze heb ik getekend, omdat mijn behandelaar voor me had nagekeken of ik goed verzekerd was, dat was ik volgens haar. echter bleek dit niet zo te zijn, maar ik heb het voor lief genomen, dit is iets wat ik echt graag wou. 

bij de tweede sessie 23 november gaf ze aan me in eerste instantie niet verder te kunnen helpen, mijn eetprobleem was zorgelijk, ze zou er verder induiken en weer contact met me opnemen, ik zou hulp zoeken, waar ik ook echt mee bezig ben. we hebben eerst geen afspraken weer gemaakt. nu kreeg ik 26 december een factuur van €300 van 2x no show na ondertekenen overeenkomst. nu moet ik betalen voor iets wat ik nooit gehad heb. het duurde haar allemaal te lang en ze moest haar behandelingen voor het nieuwe jaar afwerken, kreeg ik als antwoord.

ze geeft aan me de factuur niet te kunnen crediteren en de overeenkomst is bindend, maar er moet hier toch wat aan te doen zijn.

ik heb trouwens ook nooit een kopie van mijn overeenkomst gehad en deze zou ze me mailen, maar wordt niet gedaan, wie zou me hier wat advies over kunnen geven?