Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bo
Boze Ina - 11-02-2020 17:27:57
Computers & Telefonie

MediaMarkt

Ik heb op 31 jan een laptop gekocht. de gegevens van de oude zouden op de nieuwe worden overgezet, kon 2 a3 werkdagen duren. 8 febr. gebeld: ze waren er net aan bezig, u wordt vast maandag gebeld. nee dus. dinsdag 11 febr gebeld, er zou een berichtje gestuurd worden en ik zou voor 12 uur teruggebeld worden volgens lizzy. nee dus. na vieren weer klantenservice gebeld, konden niks voor me doen, zij kunnen ook vanuit klantenservice niet naar zwolle bellen...  ik moet er zelf maar even naartoe gaan vanuit mijn woonplaats. wat kan ik nu nog doen?