Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ad
Adin - 27-02-2020 12:18:22
Winkels & Webshops

Zitbank na 2 maanden nog niet bezorgd

In november een zitbank besteld bij rofra home.
zou eind januari geleverd worden 
er werd niets gecommuniceerd
niets gehord ,maar eens gebeld via de winkel zouden ze het doorgeven ,niets gehoord nog eens gebeld met dat ik wilde afzien van de bestelling daaropvolgde een mail met dat ik niet kon annuleren en op welke termijn de bank bezorgd zou worden met allerlei regels over wanneer ik in bepaalde week niet thuis zou zijn er kosten in rekening worden gebracht en dat een week tevoren meer duidelijk is.
.
ik werk onregelmatig,woon alleen dus gevraagd dit goed met mij te overleggen.
huidige bank heen en weer wel niet ophalen,overname regelen afbellen.....
ik had voor de eerste levering vakantie/vrij geregeld vervolgens voor de tweede weer en mijn uitgestelde vakantie moest ik inkorten zodat ik wel thuis zou zijn wanneer zij zouden bepalen wanneer de bank geleverd wordt met een marche van 3 weken begin maart
nu net een mail dat ze hun best doen dat de bank in april komt...er was met de stof iets misgegaan!
wat een drama voor een bank wil dit niet maar baal wel van de houding van rofra home.
kan ik hier verder wat mee?