Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Pa
Patriestess - 29-03-2020 09:56:07
Computers & Telefonie

Fraude persoonsgegevens bij vodafone

hallo,

op 12 februari 2020 ontving ik een mail van vodafone met een verlenging van mijn mobiele telefoonabonnement. hierin stond dat het abonnement voor 2 jaar verlengd was en stond een eenmalig bedrag vermeld voor een nieuwe telefoon, tot onze verbazing ook nog het duurste model iphone. tevens waren het factuur en leveradres aangepast naar een ander adres dan het onze.
op het moment dat ik deze mail had ontvangen heb ik meteen gebeld, omdat ik deze verlenging niet had aangevraagd. ze hebben op dat moment alles geannuleerd en mijn adresgegevens weer aangepast.
ik heb toen aangegeven dat ik wilde weten hoe dit heeft kunnen gebeuren, dit moesten ze gaan uitzoeken. ze gaf al aan dat ik hier waarschijnlijk geen terugkoppeling van zou krijgen. hier was ik natuurlijk niet mee akkoord, omdat er naar mijn mening misbruik is gemaakt van mijn persoonlijke gegevens. 
inmiddels heb ik meerdere malen gebeld om informatie te krijgen en dat ik de opname van het gesprek wou ontvangen. elke keer hebben ze hier geen antwoord op en worden er cases aangemaakt. tot op heden geen enkele terugkoppeling en worden de cases gesloten.
het vreemde is dat ik verschillende verzoeken heb gedaan en uiteindelijk alleen mijn laatste verzoek van 13 maart 2020 terug kan zien in myvodafone. waar zijn mijn andere verzoeken gebleven? 
tot op heden dus geen enkele reactie kunnen ontvangen ondanks de vele belletjes etc. 
welke stappen kan ik nog ondernemen om er achter te komen wie mijn gegevens misbruikt heeft en hoe dit bij vodafone heeft kunnen gebeuren?

met vriendelijke groet,
patricia