Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
willemdu - 04-04-2020 15:56:40
Vakantie & Reizen

Beste Kassa

Door de corona-crisis is door nrv onze vakantiereis geannuleerd. begrijpelijk.
het volledige bedrag voor deze reis is reeds voldaan. als alternatief kunnen we kiezen uit een voucher of een omboeking.
omdat ik 3 jaar lang, volgens een vast en noodzakelijk planningsschema, in het ziekenhuis behandeld moet worden, is het lastig een andere reis te plannen. nu hebben we eenzelfde reis gevonden waarvan de datum buiten het behandelschema valt, echter die is bijna €400 duurder geworden. de belangrijkste oorzaak is dat onze vroegboekingskorting is vervallen. als argument voert nrv aan dat er spraken is van een nieuwe boeking. en die boekingsdatum valt na de uiterste boekingsdatum. moet wij dit accepteren?