Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
roncon - 10-04-2020 12:49:19
Huishouden & Energie

Bol.com

Wij hebben een wasmachine gekocht bij bol.com deze bleek beschadigd te zijn geleverd en totaal uit zijn voegen.
meteen bol.com op de hoogte gesteld en gevraagd of deze meteen omgeruild kan worden.
na heraaldelijke contact te hennen gehad heeft het hoofdkantoor van bol.com beslten om geen toestemming te geven om deze om te ruilen maar ik mag hem retourneren dan wachten op mijn gels en dan weer een nieuwe aanschaffen.
dat houd in dat ik zeker een week a 2 weken zonder wasmachine zit.
de reden die men opgeeft is dat het met dynalogic word geleverd en dan is terug halen geen optie.
geen enkele vorm van dat ze dit begrijpen .