Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Je
Jelmerha - 12-04-2020 16:11:46
Winkels & Webshops

Iets besteld, binnen 24 uur proberen te annuleren, maar pas reactie

Hallo, 

ik heb iets besteld op internet, maar nadat ik betaald had kreeg ik een mail dat de levertijd dusdanig lang was, dat ik het wilde annuleren. op de website stond dat ik het kosteloos binnen 24 uur kon annuleren en dat ze het bedrag terug zouden storten. dit geprobeerd hebbende kreeg ik pas na een aantal dagen antwoord met de opmerking, dat het pakket al ingepakt en verstuurd was. toen ook meteen aangegeven dat ik het pakket, zodra het ontvangen was, zou retourneren. maar nu moet ik zelf de retour kosten betalen. is dit terecht? ik vind namelijk dat dit buiten mijn schuld om toch verstuurd is.