Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ka
Kattevrouw - 17-05-2020 13:07:25
Geldzaken & Recht

Geen geld terug

Ik heb een maand geleden twee horloges besteld bij aliexpress. vorige week dinsdag kreeg ik een bericht dat om twaalf uur in de nacht de horloges waren afgeleverd terwijl ik niets had ontvangen. ik had een e-mail gestuurd naar aliexpress dat het niet was afgeleverd, maar omdat het externe bedrijf door had gegeven dat het wel geleverd was kreeg ik zonder bewijs mijn geld niet terug. ook werd er gevraagd of ik langs de buren wilde gaan om te vragen of het daar was afgeleverd. ze wisten nergens van. ik heb ook naar post.nl gebeld om te vragen of er daar eventueel wat fout was gegaan, maar zonder track and trace code konden zij mij ook niet verder helpen. die track and trace code heb ik overigens nooit ontvangen van aliexpress. ik zou graag mijn geld terug willen krijgen, maar weet zo onderhand niet meer wat ik moet doen. kan iemand mij hierbij helpen?

p.s. ik heb ook een klacht ingediend via de consumenten bond maar weet niet zeker of ik hierop antwoord krijg van aliexpress.

met vriendelijke groet,

sandra van platerink