Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

SZijl
SZijl - 03-06-2020 10:07:03
Computers & Telefonie

Ik krijg mijn Microsoft 365 niet geleverd, maar heb wel betaald! Hoe wel?

Op 2 maart jl heb ik handmatig betaald voor mijn microsoft 365. deze vervangt de office 365. ik heb hiertoe heel vaak met microsoft nl gebeld. ik heb het betaalbewijs met microsoft nederland gedeeld, maar er gebeurd niets. het blijft bij; 'mevrouw ik heb uw dossier geescalleerd. ze zijn er mee bezig'. ik moet op de reactie van die afdeling wachten. helaas kan ik verder niets voor u doen'. klacht indienen helpt niet want deze komt niet aan. ik heb via de protocollen een klacht in willen dienen bij het odr-portaal van de eu https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks. ik heb hiertoe een online klacht in proberen te dienen, maar kon deze vervolgens niet verzenden. het enig dat ik wil is, zonder nog eens een betaling te moeten doen te kunnen beschikken over mijn micrsoft 365 waar ik op 2 maart voor betaald heb.