Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Wa
Watermenke - 09-06-2020 14:25:55
Vakantie & Reizen

Vakantie afgebroken

Wij zijn 13 maart j.l. met corendon naar gran canaria gevlogen voor een all inn vakantie van 2 weken. toen kwam de corona epidemie en werden we op maandag 16 maart door corendon gerepatrieerd. alles goed geregeld, met bussen terug van schiphol weer naar maastricht airport, waar we opgestegen waren. daarover geen klagen.
alleen is het probleem, dat we niets vergoed krijgen: niet van corendon (vraag maar aan uw reis en annuleringsverzekering) en niet van de reisverzekering. zij zeggen dat dit niet vergoed wordt, ook al staat dit niet in de voorwaarden. als ik vraag waar dit dan wel te vinden is, krijg ik als antwoord, dat dit nergens expliciet vermeld is, maar dit overal zo is. is dit zo? kunnen ze zomaar zeggen, zonder vermelding in de voorwaarden, dat dit zo is?
wie weet hier meer over?
of is toch de maatschappij (corendon) verantwoordelijk voor minimaal een (gedeeltelijke) vergoeding?
met dank, h. van deursen