Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bj
bjholleman - 11-06-2020 15:25:55
Huishouden & Energie

Stedin onbereikbaar, hoe krijg ik weer stroom

Hoi,
ik heb een urgente vraag. gisteren is bij mij de meterkast verbrand (met name stoppenkast gesmolten). vannacht heeft stedin de stroom eraf gehaald door 2 zekeringen eruit te halen. volgens de monteur zou dit binnen 2 uur na herstellen van de meterkast (de stoppen, aardlek, etc.) weer worden geactiveerd. vanmorgen vroeg is door monteurs de meterkast gemaakt (nieuwe stoppen, aardlek, kast eromheen, etc. alles).

helaas helaas helaas..... na de hele dag bellen, foto's sturen (via whattsapp) en geduld hebben nog geen reactie stedin. telefonisch kan men geen monteur aansturen om de meter te vervangen en de stroom er weer op te zetten (reeds 3x medewerker gesproken). de weg is via whattsapp..... maar dat werkt dus niet, na 1 enkel bericht vanmorgen 2 uur later nog een vraag en nu alweer 1,5 uur geen reactie.

kan iemand mij doorverwijzen naar een partij die:
- een nieuwe meter plaatst
- de kabel van de meter naar de nieuwe stoppenkast aansluit
- dit vandaag nog kan doen
(die twee zekeringen/porseleinen stoppen kan ik er zelf ook wel indraaien)

alvast hartelijk dank.