Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
roy93 - 12-06-2020 15:52:48
Winkels & Webshops

Herroepingsrecht 3x vertraagde online bestelling.

Ik heb begin maart vier stoelen gekocht. 2 grijzen en 2 gelen. de gele stoelen zijn direct geleverd, de grijzen bleken toch niet op voorraad en zouden in mei geleverd worden. toen ik in mei vroeg wanneer ze wel zouden komen werd half juni gezegt. zojuist heb ik gebeld of ze echt half juni komen en heb ik te horen gekregen dat het nog 4 tot 5 weken ging duren. ik wil niet langer wachten omdat ze nu 3 keer de lever termijn hebben aangepast. het annuleren van de grijze stoelen is geen probleem. ze willen alleen de 2 gele stoelen niet terugnemen. behalve dat ik het erg onredelijk vind, heb ik wettelijk gezien recht op iets?