Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Al
Albert Kuijpers - 15-06-2020 13:07:33
Vakantie & Reizen

Boeking parkeren terwijl parkeerplaatsen gesloten was

Op 8 juni jl had ik een vlucht geboekt naar faro , vertrek 07.10
omdat er geen treinen rijden zo vroeg, nam ik de auto.
lang parkeren op schiphol p2 en p3 waren gesloten.
op internet kon ik reserveren bij allopark.com, van 8 juni 04.00 t/m 12 juni 15.15 kosten €25,54
geboekt op 31 mei 2020 om 12.00 uur
op 31 mei 2020 om 12.14 kreeg ik een mail van 247parking.nl bericht deze boeking bij allopark.com te anuleren.
reden parkeerplaats was tot eind juni gesloten. 
247parking geeft aan dat allopark nog steeds aktief is met aanbieden, met de wetenschap dat parkeerplaatsen gesloten zijn.
op 31 mei 15.18 heb ik vervolgens bij quickparking geboekt.
op 6 juni kreeg ik van quickparking eveneens bericht met gegevens.
ik denk dat klinkt vertrouwd, en ik betaalde direct €38,45
op 8 juni 04.00 was alles gesloten, 2 keer er ingeluist en toen maar naar schiphol duur p1