Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
frankleurs - 29-06-2020 15:35:10
Computers & Telefonie

Afhandeling samsung garantie telefoon

Mijn telefoon is verstuurd naar samsung ter reparatie. onder de garantie. ik heb duidelijk aangegeven usb poort en accu. samsung weigert hem te maken omdat mijn beeldscherm een kleine beschadiging heeft. zij willen het hele toestel maken en dat ik moet bij betalen. hier ben ik het niet mee eens. als ik met de auto naar de garage ga om onder de garantie een nieuwe moter te krijgen dan kunnen zij mij ook niet verplichten dat ik eerst de voorruit moet laten repareren.

dus mijn vraag in hoevere staan ze in hun recht.