Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mlucky
mlucky - 30-06-2020 09:12:04
Vakantie & Reizen

Vliegtickets

goedendag,


 


vorige week bij vliegtickets.nl 5 tickets barcelona geboekt. helaas ging er iets mis maar gelukkig hadden ze wel mijn geld ontvangen. binnen 24 uur zou ik wat horen en dat ze onzettend hun best gingen doen om het in orde te maken. volgende dag kreeg ik een brief dat het helaas niet gelukt was maar als ik 625eu zou bij betalen het alsnog in orde gemaakt zou worden.
de stijging van 40% schoot me in het verkeerde keelgat dus omdat ze me ook de mogelijheid boden te annuleren en geld terug te krijgen heb ik dat aangegeven te willen.
dat was het laatste bericht en zo snel als je je geld kwijt bent zo lang gaat het duren voordat je het weer terug kan verwachten. meerdere mails gestuurd maar helaas zonder reactie ging ik op pad naar otravo (overkoepeld orgaan) te halfweg (suikersilo west 41  12de etage). 


wat schetste mijn verbazing... het hele bedrijf, de hele etage, alles was gesloten.
mij werd verteld, door onderburen, dat dit was vanwege de corona... 


maar helemaal niemand aanwezig? nee dat kan ik niet geloven anno 29-06-20.. ik maak me zorgen en denk dat vliegtickets.nl met hele andere problemen zit .. heb gefilmd hoe verlaten het daar is... dat gaf me geen goed gevoel. mijn vraag, hoe lang mag een bedrijf je geld vasthouden na annulering? ik kan het namelijk nergens in de algemene voorwaarden terug vinden...