Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

On
Ontevredenklanten - 06-07-2020 12:22:49
Winkels & Webshops

Online genaaid door 'Decent Guys' [edit-redactie]

Ik heb een trui besteld via decent guys, een merk dat ik tegenkwam op instagram. een op het eerste gezicht 'echte' verkoper met een eigen website (http://www.decentguys.store" target="_blank">www.decentguys.store). door de corona heeft het een hele tijd geduurd voordat ik mijn trui ontving (meer dan een maand). toen ik mijn trui thuis kreeg, bleek het een totaal andere kwaliteit dan op de site werd aangeboden. enigszins geirriteerd besloot ik dat ik mijn trui terug wilde sturen (geirriteerd doordat het al een maand had geduurd). op het moment dat ik de trui terug wilde sturen, werden mij gegevens verstrekt waarnaar ik de trui kon terugsturen, een jongeman genaamd [edit-redactie] uit groningen. hij ontving mijn teruggestuurde trui na twee dagen al (ik heb zelf de track and trace in de gaten gehouden). na een week kreeg ik reactie dat hij de trui had ontvangen en hij het geld direct terug zou sturen. hier is vervolgens alweer 2 weken overheen gegaan. hij reageert nergens meer op en laat niks meer van zich horen. een hele slechte zaak. wat kan ik nu het beste doen?