Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ar
Arjoh - 15-07-2020 15:44:18
Winkels & Webshops

Probleem met vodafone

Wij hebben al bijna 10 dagen geen bereik met vodafone aan ons huisadres. daarvoor was het bereik wel redelijk goed. omdat we niet kunnen bellen hebben we contact gezocht via de vodafone chat. hier gaven ze aan dat ze niets voor mij kunnen betekenen en dat ik een netwerkklacht moest invullen. dit zou 3x niet goed gegaan zijn dus zijn we naar de winkel gegaan om het op te lossen. hier zijn wij de afgelopen 5 dagen elke dag geweest en het werkt nog steeds niet. we hebben het contract maar afgekocht en proberen nu nummerbehoud te regelen. dit hebben we nu 5x opnieuw gedaan omdat vodafone het elke keer nummerbehoud afwijst terwijl er een afkoop in het systeem staat en dan krijgen we te horen dat de opmerking niet zou kloppen bij het nummerbehoud. vandaag was mijn vrouw er zo klaar mee dat ze stond te huilen in de winkel van onmacht omdat we weer niet geholpen werden. omdat we niet weg wilde gaan voordat we een goede oplossing hadden, hebben ze de politie gebeld om ons de winkel uit te laten zetten. 

we zitten met ons handen in het haar en weten niet wat we hier mee aanmoeten en zijn bang dat we ons nummer kwijt zijn want we kunnen niets beginnen tegen vodafone. heeft iemand tips om tot een oplossing te komen?