Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Johan Parent
Johan Parent - 21-08-2020 15:00:00
Geldzaken & Recht

Ing zakelijke spaarrekening onbereikbaar

omdat ik mijn bedrijf binnenkort wil staken heb ik mijn ing zakelijke rekening opgezegd. er werdt beloofd, dat de rekening en aanhangende spaarrekening binnen 7 werkdagen beëindigd zou worden en de eventuele saldi overgeboekt zouden worden naar de aangegeven bankrekening. echter na die periode kon ik niet meer bij mijn rekening en de spaarrekening was verdwenen. navraag gedaan bij ing en deze meldde dat de men nu in juni was bij het uitbetalen van de saldi. natuurlijk vond ik dat niet acceptabel. ik kreeg een nieuw in te vullen opzegformulier (?) en ik zou binnen 24 uur bij mijn geld kunnen. het enige wat er gebeurde is dat de kosten zakelijk betalingsverkeer versneld werden afgeboekt. dit was 2 weken geleden en herhaaldelijk bellen en mailen met de ing leverde niets op. ik heb rekeningen te betalen en kan niet bij mijn geld. 


zijn dit soort fouten bij de ing eerder voorgekomen of ben ik daar uniek in?
wat kan ik verder ondernemen om die kolos in beweging te krijgen?