Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Xdinges
Xdinges - 30-08-2020 12:28:13
Winkels & Webshops

Coolbleu hun afhandeling met de klant.

Wij kochten 15 mei een wasmachine samsung eco 9 kilo. helemaal blij toen hij er stond. de eerste was hadden wij al een vreemd gevoel over de geur. we vroegen via fb contact. en kregen reactie dat de reparatie aan is gevraagd. na lang wachten nog maar gevraagd met antwoord morgen word u terug gebeld. en anders mag u zelf heen bellen. niet terug gebeld en als je heen belt kost het 10 cent per minuut. boos bericht gestuurd dat wij al 1,5 maand wachten. begin van de week zeiden ze ja deze week word u gebeld. vrijdag nog niet gebeld. weer reactie geplaatst met antwoord zaterdag word er echt gebeld. en wat denk je nog niet gebeld. ik boos bericht op facebook gezet en ja hoor binnen 10 minuten geregd. in middels 2 maanden moeten wachten tot er een monteur komt. met het antwoord, mevrouw er kan helemaal geen 9 kilo was in. alleen op 1 programma kan 9 kilo was in. de rest van de programma's kan 4 kilo in... daar koop je dan een dure machine voor. ook je beddengoed programma mag maar 2 kilo in. de monteur gaat en wij zitten met een machine die niet voldoet aan onze eisen. we namen contact op met coolbleu met reactie aan de telefoon ja mw. u bent buiten de tijd om te ruilen. ik vertelde dat ik 2 maanden moest wachten op reparatie! en elke keer werd er sowieso een compensatie aangeboden. de meneer vertelde dat binnen 48 uur reactie zou krijgen. dit kreeg ik met kort antwoord dat het vervelend voor mij is maar er niks aan gedaan kan worden. ik mail achter aan met hoe het zit met de compensatie. hier kreeg ik antwoord op dat ik wel 20 euro kon krijgen. ik heb hier nog niet op gereageerd maar dit is gewoon weg belachelijk toch! dit mag toch niet kunnen. wij willen een wasmachine die voldoet aan eisen. en op hun site staat ook nog mooi tekstje dat dit de perfectie machine is voor gezien van 5...