Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Se
Setare - 01-09-2020 15:16:36
Elektronica & TV

Tv scherm LG 65SK8500 Is plotseling van binnen gebroken.

Op 12-02-2020 heb ik via mediamarkt online lg 65sk8500 besteld en volgende dag ontvangen.
02-08-2020 is een groene streepje op het beeldscherm verschenen, ik heb foto gemaakt en een melding bij mediamarkt voor de reparatie.
de volgende dag is het erger geworden en iedere dag bij het aan en uit zetten kwam meer streepjes op het scherm.
medewerker van lg ce repair services is langs geweest en heeft aangegeven dat het scherm van binnen is gebroken. ik heb hem gevraagd hoe dat kan en waarom is het gebuurt.
hij heeft aangegeven dat hij niet weet hoe maar valt niet binnen de fabriek garantie en de reparatie kosten zijn ongeveer 1004 euro.
ik heb aangegeven dat het schade niet door ons ontstaan en hij heeft gezegd dat hij niks voor mij kan betekenen.
heb weer melding gemaakt bij mediamarkt en nu wacht ik op hun reactie.
ik heb voor eerst in mijn leven lg tv gekocht en heb echt vreeslijk spijt van.
slechte kwaliteit met hoge prijs en geen garantie.