Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ri
Richard67 - 15-09-2020 17:22:24
Computers & Telefonie

Langlopende klacht T-mobile thuis

sinds 2 juli 2020 gemaild met t-mobile
klacht:
mevrouw kan op haar vaste telefoonlijn niet gebeld worden door ziggo klanten met een vaste telefoonlijn. mevrouw haar netwerk is zodoende zo klein geworden dat mevrouw eenzaam en depressief is en meer hulpbehoevend dan gebruikelijk. (alle andere providers en mobiel is geen probleem)


de klacht is al sinds de omschakeling van mevrouw van ziggo naar t-mobile actief en de 1ste melding hiervan is gemaakt op 9 maart 2020!!


deze klacht is inmiddels al 15 keer gemeld aan het callcenter!


op 16 maart is een klachtenticket aangemaakt die op 7 mei gesloten is.


op 7 mei is een klachtenticket aangemaakt die op 12 mei is gesloten.


op 28 mei is een klachtenticket aangemaakt die op 9 juni is gesloten.


op 2 juli is opnieuw een klachtenticket aangemaakt.


op 2 juli is door terence toegezegd dat mevrouw 38,07 euro gecrediteerd krijgt. dit bedrag is nog (15-09-2020) steeds niet overgemaakt.
op 6 juli gemaild om te melden dat de klacht niet is opgelost
op 8 juli gevraag voor status, niet opgelost dus
op 10 juli geen oplossing
op 20 juli geen oplossing
op 21 juli opnieuw de klacht beschreven en gevraag voor een oplossing. reactie t-mobile probleem is opgelost. mijn reactie na het testen, het probleem bestaat nog steeds
op 24 juli geeft t-mobile aan dat het specifiek over ziggo klanten gaat. klopt heb ik toen al duidelijk in de brief gemeld.
op 25 juli nieuwe test, geen oplossing
op 31 juli statusbevestiging gevraagd.
op 6 augustus gevraag waarom ik geen antwoord meer krijg sinds 25 juli. ook nu geen antwoord
op 27 augustus opnieuw status gevraagd per mail en geen antwoord.

hoe nu verder?
met vriendelijke groet,
richard vaessen namens mevr machiels.