Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

willem3e
willem3e - 21-09-2020 11:23:02
Computers & Telefonie

Betalen voor ,nu gratis, ......@versatel.nl email-adres ?

Op 18 aug.heb ik een een email ontvangen van zonnet ,dat gebruikers van .....@versatel.nl hiervoor per 01 oktober a.s. moeten gaan betalen anders vervalt hun emailadres. ik had / heb een vraag die niet bij de "veel gestelde vragen" staat,dus contact gezocht met zonnet, tot op heden geen reactie ontvangen. vorige week weer contact gezocht via een contact pagina, nog geen reactie.
ik vind het ook een beetje vreemd dat de melding, dat je moet gaan betalen slechts, 1x is verschenen.
het lijkt mij toch dat,als je klanten wilt behouden, je er meer werk van maakt? herinnering of zo?

klopt het dat er betaald moet gaan worden voor ..........@versatel.nl ?
wie weet hier iets over?

vr.gr.willem