Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Me
Mevr. Plet - 21-09-2020 11:38:25
Winkels & Webshops

Heeft iemand ervaring met het doen van aangifte tegen DHL Parcell?

Via het internet heb ik op 10 augustus 2020 een product besteld. het product is afgegeven op een dhl parcell punt en van de verzender het ik een track and trace code ontvangen. toen het product 10 dagen later niet geleverd was en de track and tracecode nog steeds hetzelfde aangaf, ben ik gaan bellen met dhl. kosten: 1 euro
het pakket was kwijt, maar om het in onderzoek te kunnen plaatsen was contact met de verzender een vereiste. daar hebben ze een overeenkomst mee gesloten. op mijn verzoek heeft de verzender telefonisch contact opgenomen met dhl parcell. kosten: 1 euro. het pakket werd na onderzoek gevonden. het werd teruggevonden op de plek waar de verzender het had afgegeven. voor het eerste in drie weken veranderde de boodschap op mijn track and trace... ik, zou het pakket niet hebben opgehaald. dus is het teruggezonden naar de ontvanger. op 2 september heb  ik weer gebeld met dhl: kosten 1 euro. de medewerker gaf aan dat het pakket binnen twee weken bezorgd zou worden op het adres van de verzender. na exact twee weken heb ik contact opgenomen met de verzender. het pakket was niet bij de verzender aangekomen. ik heb weer gebeld met dhl parcell. het pakket was op 4 september voor het laatst gescand in het sorteercentrum. uitgaande van die datum, dan waren de twee weken nog niet voorbij. dus kreeg ik de boodschap om die twee dagen af te wachten. na twee dagen heb ik weer contact opgenomen met de verzender. het was nog steeds niet bezorgd. dus heb ik weer dhl parcell gebeld. kosten: 1 euro het pakket is voor het laatst gescand in het sorteercentrum, dus zal het daar waarschijnlijk nog liggen, was het antwoord van de medewerker. weer kwijt dus... ze moeten weer een onderzoek starten om te kunnen achterhalen waar het pakket gebleven is, maar dan moet de verzender ze weer even bellen. de verzender is het zat en heeft gedaan wat die moest doen. het pakket opsturen en de track and tracecode naar mij sturen.  inmiddels heeft de verzender ook al 3 keer telefonisch contact gehad met dhl parcell. kosten 3  euro. vanaf dit weekend reageert de verzender helemaal niet meer op mij. de belofte om nogmaals contact op te nemen met dhl en mij een terugkoppeling te geven is de verzender niet nagekomen. dhl scheept me af.... ik wil aangifte doen tegen dhl. heeft iemand dat wel eens gedaan? of heeft iemand een tip hoe ik dit nu het beste kan aanpakken?