Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ca
Carlos007 - 24-09-2020 11:34:38
Winkels & Webshops

Onlineticketshop geeft geen geld terug

Vorig jaar heb ik dure kaartjes gekocht voor het concert van carlos santana ter waarde van €343.
concert stond gepland op 31 maart 2020.
nu is het concert officieel geannuleerd.
onlineticketshop biedt een voucher aan ter waarde van dit bedrag.
echter gaat mijn voorkeur uit naar mijn geld cash terug.
als je googled vind je overal terug dat bij annulering de kaartverkoper je geld moet terug betalen.
ik heb onlineticketshop hierop geschreven waarin zij aangeven afwijkende algemene voorwaarde te hebben en geen geld terug geven.
klopt dit?
zo niet, wat kan ik er aan doen?
 
alvast bedankt en hopelijk jullie advies.