Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

No
Nola2891 - 29-09-2020 17:03:23
Winkels & Webshops

Mag een webwinkel die aan dropshipping blijkt te doen retourneren voor rekening?

Via een webshop heb ik een linnen jurk besteld. na ontvangst, lange tijd later, bleek het een webshop te zijn dat zich dus schuldig maakt aan dropshipping. de jurk is niet van linnen en komt niet overeen met de omschrijving en afbeelding van het product op de webshop. al meermaals per mail contact gezocht. nu geëist om persoonlijk antwoord i.p.v. geautomatiseerd bericht. retourneren, naar china, komt voor eigen rekening, €20,-. terwijl zij een product leveren wat niet overeen komt met het bestelde artikel. in 1e reactie wordt mij 20% retour van de €34,95 aangeboden. na reactie van mij 30% als uiterste bod. ik weer niet akkoord. nu een bod van 40%, met de woorden dat zij mij hiermee tegemoet komen, dat het "goodwill" van hen is. 

mijn persoonlijke gevoel laat weinig te raden over, maar kan ik hier iets tegen doen?

ik heb dus een linnen jurk besteld en geen jurk van linnen stof ontvangen.

vast bedankt voor het meedenken.