Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Je

Leverancier wil mij laten betalen terwijl ik binnen de garantieperiode zit

2 jaar geleden kochten wij onze eerste huif bij motorpromo op de site stond dat er 1 jaar garantie wordt gegeven op de stof van de huif, net buiten deze garantieperiode hebben wij gemeld dat de huif stuk was gegaan maar afijn omdat wij zelf te laat waren hebben wij destijds een nieuwe gekocht. nu is ook deze huif binnen een jaar kapot gegaan waarbij de leverancier aangeeft dat de huif is verweerd.

wij hebben het dit keer wel netjes gemeld voordat de garantieperiode afgelopen is. (loopt nog tot eind november)

de leverancier wil dat wij een hoes kopen om over de bakfiets te doen t.w.v. €70,00 en dan zal hij de huif gratis vergoeden. als wij geen hoes kopen via de leverancier dan moeten wij €50,00 betalen voor een nieuwe huif.

wij vinden dit erg vreemd omdat het voor ons 2 losse producten zijn, de bakfiets staat wel het hele jaar met de huif buiten maar dit is wel overdekt. wij zijn van mening dat de leverancier de huif 100% zou moeten vergoeden maar dat willen ze nu niet omdat ze aangeven dat er sprake is van onoordeelkundig gebruik. 

wat zijn onze rechten in deze?